| RSS   Вітаємо, Гість  Ви ввійшли, як  "Невизначена істота"!




Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 - експериментальний майданчик Всеукраїнського рівня
Шкільна галактика...
Меню сайту
Про закріплення працівників СКМСД за навчальними закладами

Відповідно до листа Смілянського МВ УМВС України в Черкаській області від 09.01.2015 №176З за Смілянською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів № 7 закріплена – Федорець Інна Миколаївна (093-788-68-30); Начальник сектору кримінальної міліції Карнаушенко Євгеній Олександрович (093-741-48-17).

Форма входу

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Виховна та позакласна робота

Виховання учнів у сучасній школі здійснюється в контексті національної і загальнолюдської культури, охоплює весь навчально-виховний процес, ґрунтується на свободі вибору мети життєдіяльності та поєднує інтереси особистості, суспільства, держави і нації.

Виховна робота у школі організована у відповідності з вимогами «Закону про освіту» та спрямована на виконання програм: Національної програми виховання учнівської молоді 1-12 класів, Комплексної програми профілактики правопорушень, Програми профілактики злочинності, Програми правової освіти населення Черкаської області, Загальнодержавної програми забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, лікування, догляду та підтримки ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД, Програми реалізації державної політики у сфері боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та перекурсорів, Програми розвитку Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю «Партнерство заради здоров’я дітей та молоді», Державної програми підтримки сім’ї, Програми подолання дитячої безпритульності та бездоглядності та згідно Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України.

При організації виховної роботи в школі педагогічний колектив керується принципами: педагогічної доцільності та цілеспрямованості, цілісності та системності, природовідповідності, опори у вихованні на дитячий колектив, забезпечення активної позиції учнів та їхніх представницьких органів у житті та колективній діяльності, зв’язку виховання з життям, єдності поваги й довіри до особистості та вимогливості до неї, єдності прав, свободи вибору та відповідальності особистості, єдності зусиль школи, сім’ї, позашкільних закладів, громадськості в процесі виховання.

Виховна діяльність у школі спланована згідно з Перспективним планом роботи школи, Планом роботи міського відділу освіти, Планом роботи школи на рік, Концепцією розвитку навчального закладу. Планування здійснюється посеместрово, помісячно, щотижнево. Плани затверджені керівником навчального закладу. Вже декілька років школа працює над проблемою «Моральне виховання в системі навчально-виховної роботи навчального закладу» основні завдання, які ставить перед собою педагогічний колектив є:

  • виховання всебічно розвиненої особистості;
  • формування інтелектуального, морального, комунікативного, естетичного, фізичного потенціалу учнів;
  • формування у школярів морального ідеалу;
  • оволодіння народною мораллю, етикою, цілісною народною культурою;
  •  утворення у свідомості учнів високих моральних цінностей, спрямованих на засвоєння кращих зразків вітчизняної та світової духовної спадщини.

Аналіз річних планів 2010-2012 навчальних років показує, що виховні заходи сплановані відповідно до виховної системи школи та вимогам сьогодення. Питання виховної діяльності виносяться та обговорюються на педагогічних радах, нарадах при директорові, шкільному методичному об’єднанні класних керівників, засіданнях методичної ради.

Волошина  Л.Ю., заступник директора з навчально-виховної роботи


Профілактика правопорушень серед підлітків
Девіантна поведінка дітей та молоді як форма соціальної дезадаптації
Девіантна поведінка (від лат. deviation - відхилення) – система дій і вчинків людей, соціальних груп, що суперечить соціальним нормам або вказаним у суспільстві шаблонам і стандартам поведінки.
Суть девіантної поведінки полягає в тому, що людина не дотримується вимог соціальної норми, вибирає відмінний від вимог норми варіант поведінки в тій чи іншій ситуації, що веде до порушення міри взаємодії особистості та суспільства, групи та суспільства, особистості та групи. В основі відхилень у поведінці переважно лежить конфлікт інтересів, цінностей, розбіжність потреб, деформація засобів їх задоволення, помилки виховання, життєві невдачі та прорахунки.
Завантажити

Шкільна галактика-2...
Слідкуй за часом!
Корисні посилання

<Свята України
Наша адреса:
Запрошуємо на навчання!

Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7 Смілянської міської ради Черкаської області
Безкоштовний хостинг uCoz